怕煤氣中毒, 無計啦, 台灣都有D鄉下地方個爐放響屋外架~[版主回覆07/18/2008 01:47:00]咁咪好唔方便?
都唔緊要既, 依種情況的話, 屋外既前後院都係自己地方, 唔方便好過毒死丫, 如果換包保唔毒死果種熱水爐, 最平都要一萬蚊台幣呀~[版主回覆07/18/2008 02:42:00]好貴呀!
啊,,其實燃氣式熱水爐,是推薦裝在浴室外面的。[版主回覆07/19/2008 01:11:00]但D掣都係埋出面喎!
一般調好了水溫火力就不用再動了,,再說點火都是利用水壓啟動的,,不會麻煩啦,安全第一呀嘛[版主回覆07/19/2008 02:23:00]Oh! ic.
怕煤氣中毒, 無計啦, 台灣都有D鄉下地方個爐放響屋外架~
回覆刪除[版主回覆07/18/2008 01:47:00]咁咪好唔方便?
都唔緊要既, 依種情況的話, 屋外既前後院都係自己地方, 唔方便好過毒死丫, 如果換包保唔毒死果種熱水爐, 最平都要一萬蚊台幣呀~
回覆刪除[版主回覆07/18/2008 02:42:00]好貴呀!
啊,,其實燃氣式熱水爐,是推薦裝在浴室外面的。
回覆刪除[版主回覆07/19/2008 01:11:00]但D掣都係埋出面喎!
一般調好了水溫火力就不用再動了,,再說點火都是利用水壓啟動的,,不會麻煩啦,安全第一呀嘛
回覆刪除[版主回覆07/19/2008 02:23:00]Oh! ic.