2009年5月20日 星期三
拉龍
拉龍(船)
1 則留言:
蔡太
2009年5月21日 下午2:05
就快又有龍舟睇嚕
[版主回覆05/21/2009 16:40:00]係呀!你地嗰邊D龍舟比賽同香港D一唔一樣架?
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
‹
›
首頁
查看網路版
就快又有龍舟睇嚕
回覆刪除[版主回覆05/21/2009 16:40:00]係呀!你地嗰邊D龍舟比賽同香港D一唔一樣架?