吓!是因為沒有人玩嗎?[版主回覆05/08/2008 00:51:00]唔知呀。不過我可能影得唔清楚;其中有部分木馬係爛咗但冇移走,同旅遊塔好格格不入。
這木馬....有點邪架[版主回覆05/08/2008 03:20:00]點邪法?
從來無聽人地講過依度有木馬喎, 唔通你第一個發現佢?![版主回覆05/08/2008 15:00:00]真係咁邪!
咁可惜架... ...等我之前仲search緊此木馬可能用來影結婚相tim...原來已被遺棄!!!![版主回覆08/13/2008 23:29:00]咁你要揾過第二度喇。
吓!是因為沒有人玩嗎?
回覆刪除[版主回覆05/08/2008 00:51:00]唔知呀。不過我可能影得唔清楚;其中有部分木馬係爛咗但冇移走,同旅遊塔好格格不入。
這木馬....有點邪架
回覆刪除[版主回覆05/08/2008 03:20:00]點邪法?
從來無聽人地講過依度有木馬喎, 唔通你第一個發現佢?!
回覆刪除[版主回覆05/08/2008 15:00:00]真係咁邪!
咁可惜架... ...等我之前仲search緊此木馬可能用來影結婚相tim...原來已被遺棄!!!!
回覆刪除[版主回覆08/13/2008 23:29:00]咁你要揾過第二度喇。