2009年6月15日 星期一

正生書院

這幾天傳媒廣泛報導有關正生書院申請遷往梅窩鄉事會南約區中學舊址的爭議。以前已經在雜誌和電視的時事節目中知道這間學校的一些資料,覺得它的理念和成果是不錯的。

今次事件中梅窩居民也肯定這一點,但就強烈反對正生遷入,認為政府將社會責任推給他們。但在早一個星期的居民大會和昨天的諮詢會議上的表演,外界對梅窩居民那方面的反應都比較負面,因為他們提出的理據都很容易被擊破,例如原本那間中學就是收生不足而被殺校,但現在居民他們的小孩要花4小時往港島區上學;那為何一定要去這麼遠,東涌也有很多中小學,我估計用不着這麼長的車程時間。

或甚至是有其他沒有根據的理由,例如會令附近治安邊差,多了人隨處吸毒;那麼現在全香港都是這樣,因為現在不同區域的學校都有發現學生索K。梅窩居民在兩次的表現給外間的印象是非常失敗,外人只覺得是一群自私,為求保障自身利益的人,縱然當中有一些言論比較理性的人士,但不竟只是少數,新聞片段盡是那些別人發言,他們就用喝倒采聲來搔擾的人;或是直接走到講者面前和用人牆圍住正生校長和政府官員。相反正生的學生用克制的態度,就算聽到居民對他們的說話也用正面的態度回應。

在輿論層面來說,正生是暫勝一籌,可能有人說,正生的負責人懂得利用傳媒,但屋民也不是不想用,不過用得不好,反而令自己「露底」而已。

所以想善用傳媒和輿論,先弄好自己的EQ先,否則就弄巧成拙。

以下是一段不是新聞片段但明顯經剪輯的影片的其中一段,可以明白為何看到那些正生學生說14/6的諮詢會議情況已經好一點。

7 則留言:

  1. 呢間學校太近碼識頭..俾人用來毒浪費..班靚仔系受吾起引誘果班..另找避d地方對戒毒生更好更有效!!
    [版主回覆06/15/2009 17:42:00]其實呢間學校唔係只幫人戒毒,因為有D係其他原因,而且學生要由人陪同才可出外,近社區可以幫助融入社會,好似D精神病康復者中途宿社,同樣係非常之受爭議。

    回覆刪除
  2. 依種書院, 甚至弱能學校或者工場, 總係會比人歧視, 不論放響邊一區, 一樣比人嘈, 人就係咁自私~
    [版主回覆06/16/2009 16:34:00]D人其實最緊張就係利益,據聞係當地人想利用間校舍作商業用途,點知被正生阻住財路,因此煽動梅窩屋民出來反對。

    回覆刪除
  3. 其實人真係好自私, 事不關己個時就大大聲話唔好歧視人地, 但當關自己事個陣就立即出黎講三講四, 話班學生依樣唔好、個樣唔好。好老實講, 係電視上都見過正生書院班同學, 我認為佢地仲乖過係文法學校讀書既同學呢!!!~
    [版主回覆06/17/2009 14:32:00]而家連D傳統名校都有人吸毒,所以如果咁就全香港都唔可以有學校。

    回覆刪除
  4. 好難講,其實放喺個個區都有人嘈,梅窩居民鬧人當然唔啱(相信只係一小部分),但我哋針唔拮到肉的人也不應太怪責梅窩的居民,畢竟人總是先考慮本身的利益吧?
    申報利益,我唔係梅窩居民呀!
    [版主回覆06/18/2009 00:14:00]我就是覺得梅窩居民用了個不大受落的理由,不被人應同的手法來爭取,令大多數香港人(純粹個人觀點)都站在正生書院那方。

    回覆刪除
  5. 其實最大問題係政府一路嘅處理手法,要搵一個適合嘅地方係政府嘅責任,響電視睇見班學生喊真係好心酸,其實年紀都好細,D細路仔做錯事但有心去改過係一件值得鼓勵嘅事,好小呢D辦學團體,應該要俾機會佢地~
    [版主回覆06/18/2009 00:17:00]所以現在很多香港市民(除了梅窩居民)和政府都是站在正生書院那方。

    回覆刪除
  6. 唔好意思, 想借位一用, 如有打擾, 請見諒。
     
    致各位朋友, 本人係梅窩居民, 喺度借用人哋既 blog 想澄清噃一啲不盡不實既報導, 其實梅窩居民並唔係傳媒所講咁樣對待班學生, 唔接受佢哋、唔畀機會佢哋, 請唔好以訛傳訛, 謝謝。
     
    你哋知道嗎? 梅窩亦同樣有間正生會二手傢俬店超過十年, 睇嚟你都係被傳媒誤導咗, 亦都中晒政府既計...正生學生, 我早就接觸過, 比起佢哋, 我哋而家所受傷害更多, 不如你睇吓我個 blog, 了解多少少梅窩居民既心聲及與正生學生的關係再作客觀評論好嗎? 多謝!  
    http://hk.myblog.yahoo.com/joycewai616/article?mid=13459
    當然我並唔係要你哋可憐我哋, 只係希望你哋能客觀分析呢件事, 同埋分清楚其實真正令到正生學生受傷害及梅窩居民受苦既係邊啲人!
     
    希望各位能繼續冷靜對待事件, 我一再從新, 正生學生及梅窩居民都係受害者, 大家都係畀人利作咗,刻意將雙方對立。其實我哋最想既係「雙贏」局面呀!! 或者各位了解清楚引起事端既原兇, 先再作客觀評論好嗎?多謝各位。
     
    PS:好多謝你搵到呢段片, 畀更多人知道其實我哋真正既想法! 多謝!
    [版主回覆06/18/2009 10:47:00]如果你細心看到我這篇blog,便會明白我主要說的重點是梅窩居民用錯方式去表達不滿,做成現在香港市民的輿論比較偏向正生,而且你們不可以常常以傳媒誤導來解釋,因為如果你們的居民沒做出這些過激行為,傳媒也難抹黑你們。不如你們那些比較溫和有理據(但恕我講你所說的又不免離不開利益方面)站出來,不要被那些自己講歪理還不夠,還要推那些無知小朋友做代言人的人(情況可見於你在你自己blog內回應中所quote的片段link)「誤導」香港其他市民。

    回覆刪除
  7. 梅窩居民應該了解一下正生理念, 全校老師人工比平常少30%, 有高床軟枕唔訓, 要入黎正生訓碌架床, 有冷氣唔嘆, 要入黎吹風 仲要面對隨時lum山泥危險, 咁無私奉獻, 為咩?正生書院唔係要係學術上求分數, 係要班年青人有返自己存在價值, 唔好再迷失誤入岐途, 正正亦是而家所有年青人需要的. 當初教育署殺校係因為學生人數唔夠, 唔係因為要比正生校址.
    [版主回覆06/19/2009 01:42:00]但很多人為求保護自己利益,不惜利用他人,而有些人又是人云亦云,一齊傷害他人。

    回覆刪除