2007年6月2日 星期六

失去聯絡?

我個電話突然因操勞過度,在「工作」期間「昏迷」,昨晚已送院(Nokia維修中心)搶救,希望「佢」早日康復,最好唔駛「醫藥費」啦!(好彩我個電話仲有二十日先過保養期)如果唔係就要佢提早退休。呢兩日放假就要與世隔絕(因為我屋企冇固網電話);所以見字者如有要事請致電我家姐(如果知佢號碼嘅話),包括Nokia維修中心職員,我會間中致電她查訽。  

不過,去邊度借電話打?可能要去地鐵站入1蚊;真係煩呀! 



2 則留言:

  1. hehee.gum祝[佢]早日康復larrr..~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 無咗電話真係好煩....
    但我都係成日唔記得帶電話

    回覆刪除