2007年7月16日 星期一

景觀

我家客廳是面對着機場一端的跑道,但卻很少看到飛機在滑行,雖然住低層,但仍有山景看,所以有時會被景色吸引而拿出傻瓜相機拍下,特別是日落時份;不知不覺地拍了一大堆,除了黑夜和正午外,差不多甚麽時份都拍過。不過技術和器材有限,請多多包涵!






6 則留言:

  1. 對於我,影相係為o左回憶同記念,係咪專業同技巧點樣只係其次!好多景物唔拍低佢,將來點都追唔返。正所謂十年人事幾番新!多謝分享!

    回覆刪除
  2. 你就正啦!話你知, 我都極想搬去東涌住!仲要係望晒成個機場ge!日日都見到飛機~ 正呀

    回覆刪除
  3. Dolly Girl: 而家有DC同埋有影相功能嘅手機真係方便好多,可以隨時影低眼前嘅景像。  

    回覆刪除
  4. ☼航空の軒☼ : 你俾心機讀書,大個仔實現你個理想,咪搬入嚟東涌住lor!加油呀!

    回覆刪除
  5. 不過都係講下姐,東涌個邊離市區好遠,大部分設施都唔係太完善,我實現到夢想之後,可能都唔會買個邊d樓。

    回覆刪除
  6. 好靚!   我好鐘意看日落。

    回覆刪除