2007年7月24日 星期二

壽星仔

文 化 傳 信   獨 家 潮 Tee 售 四 折


文 化 傳 信 今 年 動 漫 節 與 潮 流 服 飾 店 APART , 來 一 次 crossover , 推 出 一 系 列 限 量 版 《 FEEL 100% 》 側 揹 袋 及 《 中 華 英 雄 》 Tee , 以 及 搶 先
日 本 發 行 的 壽 星 仔 Tee 等 , 再 加 上 一 系 列 《 FEEL 100% 》 限 量 Cap 帽 、 自 動 縮 骨 傘 , 實 行 將 潮 人 、 書 迷 一 網 打 盡 。
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
自己一向不太喜歡看漫畫書,但以前有家人有買這個「壽星仔」漫畫,所以也曾看過;原來現在仍有人對他有興趣呢。


5 則留言:

  1. 我細個o個陣我見我媽咪都買!

    回覆刪除
  2. Dolly Girl :  我又「露底」俾你知道我同你媽咪同個年代tim!

    回覆刪除
  3. 路過  幫你留個cm  ^~^

    回覆刪除
  4. 多謝你 曾 訂閱我個blog~

    回覆刪除
  5. 我都有睇因為細佬買,佢而家仲儲起發黃都唔捨得"DOM"!

    回覆刪除