2007年11月4日 星期日

我真的很倦了!

最近工作壓力很大,特別是上星期,加上與同事之間的關係不好,令我非常沮喪。我覺得自己不是一個稱績的管理人材,工作上往往跟上司沒有問題,但跟下屬的關係卻很差;他/她們對我的態度很不友善,很多時給面色我看,心情不佳便向我發脾氣,令我很不好受。可能是我一直在這方面做得不夠好;我之前也在一篇blog談過這個問題,我的性格真的不太適合做管理,我對處理人事關係真的感到很疲倦。近來精神經常處於緊張狀態,有手震和手軟的感覺,胸口好像被石頭壓住。曾想過是不是應該辭職休息令精神放鬆一下,但這個是不是解決方法?我是不是在逃避呢?不做現在的工作,我可以做甚麽?我往後的路要怎樣行呢?

 

2 則留言:

  1. 下屬可以發你脾氣? 咁係唔係即係你太好蝦呀?
    [版主回覆11/04/2007 23:58:00]可能我係佢地初入嚟做時諗住對佢地包容同客氣一D,諗住攪好D關係,點知就當我好蝦,而家想對佢地嚴厲D都唔怕我;加上係大公司我地呢D中下層上面仲有高層,佢地覺得我呢D位冇影響力所以當我冇到,我同佢地關係唔好就唔會俾面我。

    回覆刪除
  2. 有時真係好難攞到平衡,你太惡,人o地又話你擺款;你唔惡咩,又比人蝦返轉頭。我唔相信你做唔到管理層,因為你做o野好有心,不如你將你個情況同上司傾傾,佢o地都係過來人,可能比到意見你呢。工作啫,唔好放得咁重心機去睇,你比太大壓力自己啦,我感覺到你想做好自己,但如果人o地唔領情都無法子,只要自己認為啱,又對公司有利,其他o野唔顧得咁多。你太顧人感受啦,變相忽略o左自己o既感受!
    [版主回覆11/09/2007 17:59:00]Dolly Girl, 好多謝你的意見。我的家人都有和你差不多的看法,但可能是自己的性格問題,對於別人的反應太在意,不可以做到不受對方影響。Anyway, thank you!(今天我也是因為情緒問題引致身體不適,所以下午請了半天病假回家休息,所以可以在這個時間回覆你,否則我現在還在公司呢)

    回覆刪除