2008年9月25日 星期四

憑歌寄意 - 結婚進行曲 (八十年代時)

有時聽到某首歌,難免會勾起一些回憶。

現時的婚宴有如做show般,唱歌是其中一項主要的表現環節。但以前的婚禮或宴會那有這麼節目豐富;普通人家很少做太戲劇性的行為。

想當年(大概八十年代初),每逢有電台點唱節目都會有人點播以下的歌曲向人求婚或祝賀:

相識非偶然 --- 譚詠麟
曲: 歷風  詞: 鄭國江  大碟: 愛到你發狂

        願永遠  兩依戀
        願我與你永遠情不變
        情話句句永講不厭
        亦沒法完 

        危難處兩家彼此勸勉
        情互獻又似春風送暖
        莫說相識非偶然
        是天公有意差譴 

        沒計算  愛深淺
        但我已察覺到情溫暖
        期望愛意永不改變
        默默愛憐 

        緣份有了始終可碰見
        能遇見月姥穿針引線
        願信相識非偶然
        彼此一見意相牽  情牽一線 

        懷念那天共會面        那日初相見
        令我心即刻似觸電  情路挽手共漫步
        永行不厭  我在你你在我身邊

        願永遠兩依戀  在腦海常可看見
        共你牽手走進教堂
        開心等那一天  情牽一線

因為這首歌比較年代久遠,所以MV欠奉,但可以click以下連結去聽聽;

http://aiselo.net/music/melody/1_19.htmlPhotobucket

 

2 則留言:

  1. 我結婚果陣, 有條大叔 ( 我老豆既朋友 )當住全場話送首歌比我同老公, 結果..佢竟然唱....一起走過的日子....  好彩我奶奶唔識廣東話咋~
    [版主回覆09/25/2008 22:50:00]可能首歌係嗰個阿叔嘅飲歌。 呢首歌名都還可以,咁其他識聽嘅有冇咩反應?

    回覆刪除
  2. 無人理佢又無人阻止佢, 我同老豆講, 你個FRIEND有無搞錯呀, 我老豆都唔知咩事, 因為大家無留意歌詞~
    [版主回覆09/26/2008 01:53:00]其實好多人都冇留意歌詞,可能包括個阿叔。

    回覆刪除