2007年2月18日 星期日

恭賀新禧

恭賀新禧!

差不多每年年三十晚都會去維園行年宵,雖然係人迫人,但身在其氛感受嗰種香港特有嘅活力氣氛景象,係其他活動中揾唔到,所以近年我衹會參與這個香港市民嘅「集體活動」,其他嘅好似年初二/國慶睇煙花、平安夜/除夕夜倒數我都久違了。更加唔會農曆年貴成倍出外旅遊,費事去到曼谷、東京都覺得好似係香港。但我都好體諒好多人祇有在農曆年先有長假,其他人如果非必要但仲鍾意係呢個時侯同人迫兼俾人「斬」,我一向都「鄙視」呢d人

2 則留言:

  1. 大年初一同你拜年, 祝你心想事成, 身體健康 !

    回覆刪除
  2. 我自己咁多個節日之中最唔鐘意新年,因為講o野要避忌之餘出面食o野又貴又等得耐,仲唔係間間舖頭都開喎,所以我情願返工。況且就算我唔返工都無節目,由細到大屋企人都唔興去拜年。 祝你身體健康、工作順利、開開心心啦!  

    回覆刪除