2007年8月11日 星期六

下雨天

赤鱲角機場跑道(由東涌影過去)*

打風成三日雨!
Pucca 11/8/07 16:53直擊報導。


*註:  圖片在網誌搬家時失落於網絡中因而欠奉。

5 則留言:

  1. 但係尋日「帕布」唔算打成咗喇咩?

    回覆刪除
  2. Joseph: 我寫完都覺得係,不過費事改。

    回覆刪除
  3. 好嘢 好嘢 咁樣改都係第一次見,重未諗過可以咁做,睇到我以為眼花,又諗係咪部電腦有問題 @#$%^&*??

    回覆刪除
  4. Joseph:  因為篇blog都出咗街,我想老實d咁改。  攪到你眼花真係唔好意思!  但係 d @#$^&*係唔係粗口呢ga?

    回覆刪除
  5. 哎呀,要到我講唔好意兼對唔住啦!當然唔係粗口啦,我永遠唔講亦都好討厭人哋講。 我打那幾個符號純粹係比喻電腦出咗亂碼嘅意思,有搞不清楚嘅意思咋!

    回覆刪除