2007年8月22日 星期三

回到從前



















上面第1張相係我上星期六新配的眼鏡,亦係我「闊別」兩年幾嘅「日用品」;係05年之前佢的確係我由F.1到當時嘅「日常必需品」
,後來仲有包括隱形眼鏡。05年1月做咗激光矯視手術(我曾寫過一篇blog關於呢件事)之後便同佢say goodbye(上面第2張相係我做手術前最後一副眼鏡);嗰時醫生已經同我講過可能會仍然有不多於三百度的近視出現,之後的確左、右眼各有二百及一百度嘅情况,但日常生活及工作都唔駛戴眼鏡,但最近因可能要應付工作上新系統嘅講解,吸取上次係剛做完手術之後曾經係上堂學新電腦程式應用時睇projector screen吃力追唔上嘅教訓,所以今次做好準備。

眼鏡度數同我F.1初戴眼鏡時差不多,有d回到以前嘅感覺;唔同嘅係以前由第一日開始就成為「日用品」,而家就好日都唔會戴一次(呢個都係我之前唔配眼鏡嘅原因),而且度數唔深,眼鏡個look都好d,因為唔會好似千度近眼鏡咁多限制,又唔會見到鏡片上有咁多「圈」

4 則留言:

  1. 我都戴眼鏡既,日常生活都會有唔方便既時間,但要我比laser射眼球,唔...都係算了~

    回覆刪除
  2. 我一睇到你幅眼鐘已經諗起你明明做o左激光矯視,點解仲要配眼鏡......原來係咁!

    回覆刪除
  3. 希望你視力會越來越好,到時唔只返到F.1,而係P.6/5/4..!

    回覆刪除
  4. Joseph 조셉 : 謝謝你的祝福,希望成你貴言(雖然機會不大 )。

    回覆刪除