2008年7月21日 星期一

昂平360

看着昂平纜車啟用、停開、重開,一年多以來,從家中窗戶也可遠眺到,但一直都未乘坐過;因為一向認為乘坐纜車的重點在沿途欣賞風景,所以如果不是天朗氣清的日子就完全不值得乘坐,不如乘坐巴士或的士好了。

上星期三,終於遇上適當的天氣和我有空、有伴一起上昂平去了。

有點海洋公園feel。

好高耶!


天壇大佛的側面
就到站喇!
昂平市集 - 因為是平日,所以遊客不算很多,商店不是賣紀念品就是賣吃的,還有「一定有間係左近」的7-11。買纜車票有HK$10現金卷送,可以「幫補」買點小吃。

大佛以前上過兩次,同伴不想上,所以沒有上了。

但「心經簡林」就有去,原來是在往看鳳凰山日出的路口附近,指示相當清楚。


9 則留言:

  1. 有啲似閉關練武嘅地方,,難不成可以練就六脈神劍就好了
    [版主回覆07/21/2008 22:55:00]咁你快D去練喇,睇新聞話心經簡林D木受蟲蛀,可能有枯爛的危機。

    回覆刪除
  2. 以前坐飛機經過大佛頭頂,都覺得好壯觀。
    感覺是香港最有靈氣的地方了!!
    [版主回覆07/21/2008 22:56:00]係側面近睇仲壯觀。

    回覆刪除
  3. 我行過上大佛一次, 行到氣來氣喘, 無咩必要真係唔想再行第二次咯!
    [版主回覆07/21/2008 22:57:00]所以我今次唔上喇。

    回覆刪除
  4. 有啊,,其實我喺大理三塔寺里面,也曾攦了一些招式,可練了半天,一塊樹葉也打不動。真的不知道高人哪里找
     
    [版主回覆07/22/2008 15:13:00]高人應該在深山嘛!

    回覆刪除
  5. 聽講段王爺都係喺三塔寺出家嘅噃。
    [版主回覆07/22/2008 18:14:00]原來如此。

    回覆刪除
  6. 話時話咁多年都未去過大佛 !
    [版主回覆07/22/2008 18:58:00]未去過都值得去吓。

    回覆刪除
  7. 講真!大佛個條樓梯真係幾惡頂架!
    仲有,聽講心經簡林畀蟲蛙得好勁,你睇係咪呢?
    [版主回覆07/22/2008 20:49:00]因為我未見過最初個樣,所以無得比較,但呢次所見,每條木都幾殘,唔知以為係度好多年。

    回覆刪除
  8. 前年乘360時,很大煙霞!什麼也看不到!
    [版主回覆07/23/2008 18:20:00]所以我要等天氣好的時間才去。

    回覆刪除
  9. cmcmcm
    [版主回覆07/28/2008 00:56:00](Empty)

    回覆刪除