2008年7月17日 星期四

安全熱水器

這個是裝在一間破屋外的熱水器,看來是頗有「歷史」。但它裝在室外,想不會以前屋主會在屋外洗澡吧!要不然每次都要走出走入,很不方便;但為了安全沒法子了。
(以上全是我個人推測而已)


4 則留言:

  1. 怕煤氣中毒, 無計啦, 台灣都有D鄉下地方個爐放響屋外架~
    [版主回覆07/18/2008 01:47:00]咁咪好唔方便?

    回覆刪除
  2. 都唔緊要既, 依種情況的話, 屋外既前後院都係自己地方, 唔方便好過毒死丫, 如果換包保唔毒死果種熱水爐, 最平都要一萬蚊台幣呀~
    [版主回覆07/18/2008 02:42:00]好貴呀!

    回覆刪除
  3. 啊,,其實燃氣式熱水爐,是推薦裝在浴室外面的。
    [版主回覆07/19/2008 01:11:00]但D掣都係埋出面喎!

    回覆刪除
  4. 一般調好了水溫火力就不用再動了,,再說點火都是利用水壓啟動的,,不會麻煩啦,安全第一呀嘛
    [版主回覆07/19/2008 02:23:00]Oh! ic.

    回覆刪除