2009年8月2日 星期日

有緣blog聚

今年一月到台灣旅行,在台南得blog友蔡太和她的老公蔡生熱情招待;難得這幾天蔡氏伉儷回港省親,還舉行了一次港澳blog友聚會。我們的聚會地點在旺角的一間樓上Cafe - DC Cafe(包場)

總共20多人出席,每位收費HK$140,包2杯飲品和自助熟食和沙律;雖然都是一般的食物,但味道OK的。



因為原本負責的搞手臨時有事遲到,所以原先預定的節目都沒有做,大家便各自各精彩,.......................

有的玩啤牌,
  

有的玩Wil,

有的唱K。

蔡生蔡太人到手信到,從台灣帶來這麼多禮物作抽獎,當中有吃的和用的,
每份都很有心思地以台灣報紙包裝,既特色又環保。獎品是人人有份(或多份,因為預備多了),

所以我當然有份,
抽到以下這個:


不知不覺由7點玩到近11點便由蔡太送別至會場樓下結束。

6 則留言:

  1. 大家都過咗個開心嘅晚上, 再一次, 好高興認識你!
    [版主回覆08/02/2009 15:03:00]我都係呀!Nice to meet you!

    回覆刪除
  2. hi!!
    你咁快寫左聚會啦, 我啱啱都寫左啦!!
    你個東北trip 我睇晒啦, 有d 會攞黎參考下, 果本閃閃封面既東北guide book我都有買呀!! 
    [版主回覆08/02/2009 16:19:00]悠悠閒 仲快過我寫呀。D資料啱就攞去用喇!

    回覆刪除
  3. 我返黎啦! 快D黎同你報個平安先, 多謝你出席呀, 當日如有待慢, 還望見諒^^
    [版主回覆08/04/2009 21:39:00]這麼快就返抵家喇!好在颱風沒有影響你們回家的行程。那天很好呢,難得有這麼多人因blog而可以一聚,還認識到幾位blog友,都是因為蔡太的凝聚力。

    回覆刪除
  4. HI~你好呀~
    我係玩wii 入面其中一, 見到張相好笑 ~ o岩o岩所有人都影唔到樣
    [版主回覆08/05/2009 19:07:00]所以慳番唔駛幫你地個樣打格仔。 Nice to meet you!

    回覆刪除
  5. so happy on that night~!!
    [版主回覆08/09/2009 03:52:00]yeah!!

    回覆刪除
  6. 你地就好啦,有得玩有得食有得拿 我都冇
    [版主回覆08/16/2009 13:13:00]鬼叫你唔捧場呀!

    回覆刪除