2009年8月8日 星期六

Italian Tomato Cafe Jr. @CWB

從雜誌看到有關這間餐廳的介紹(繕稿?),Dinner Buffet HK$130免加一,看來幾吸引,很像幾年前到台北旅行時,在捷運公館站附近光顧過的一間餐廳的那種形式,所以這天去開銅鑼灣便去試試。
付錢後職員會給一張pass作為任點任食之用,


不過只限這張menu和落單處(收銀處)的special menu的食物。

整體的食物的水準是OK,其中以巴馬火腿薄餅最好味

另外蛋糕的選擇幾多,但每件的份量都不像一般酒店自助餐那麼小,因為它單售要HK$24-26一件,所以未必人人可以吃很多主菜(意粉、焗飯和pizza)亦然,總計來說是要有「食力」的人才划算(我們當然有這樣的實力!),否則點set dinner好了

2 則留言:

  1. 嘩,都ok wor,份量咁少,係咪90分鐘呀?一人食三個餐剛好回本。
    [版主回覆08/08/2009 16:29:00]睇落好似份量唔大,但其實都唔野小,我地兩個都大食先會到本,不過男仔多數應該得,食90分鐘差唔多。

    回覆刪除
  2. 我咁耐都未食過呢間, 下次要試下先.
    [版主回覆08/12/2009 11:35:00]可以試吓ga!

    回覆刪除