2007年4月28日 星期六

大牌檔



而家越嚟越少呢種大排檔,因為市容問題,政府唔會再發牌,持牌人過身個牌就取消。係大排檔食嘅嘢其實都係中式炒餸、粥粉麵、西式茶同餐麵嗰類;但個種風味同美食廣場嗰種完全唔同,因為後者祗係快餐店嘅擴大版。但唔知點解香港政府硬係覺得佢地唔衛生(好多新式餐廳反而成日有集體食物中毒嘅消息),同現代化嘅香港唔配合(但新加坡商業區都有係夜晚開闢專區都有俾人開呢大排檔啦)。

9 則留言:

  1. 我細個時都有幫襯過,見到呢張相好回味!有一次夜晚我係食糖水o既大排檔度食紅豆沙,我想吹凍佢時竟然一口氣吹到同枱對面搭枱個pair男女度,當時得4-5歲度,雖然人o地無怪我,我又有同人道歉,不過諗起都唔好意思!

    回覆刪除
  2. Dolly Girl, 嘩!你細個已經咁好氣!  講笑啫! 而家澳門仲有冇呢類大排檔?我呢張相係最近係中環區影嘅。

    回覆刪除
  3. ※ P u c c a ※ :講真,唔好話我認叻,我真係幾好氣o架,但係只限唱歌同講o野咋喎,跑步唔掂o架!游水游自由式都可以。去K狀況好時,我連彭羚o的歌都唱到o架!

    回覆刪除
  4. 澳門好似無呢o的大排檔.....好多都係係舖入面炒o野,o的枱放出街,但係連煮食檔o野都係街....好似唔多覺,等我問吓人先!

    回覆刪除
  5. Dolly Girl, 有機會真係要欣賞吓你嘅歌喉。我陣係「吹水」好D咋!    

    回覆刪除
  6. 我只係話我唱得到,但係無話唱得好聽喎!  仲有,我要更正返,其實我游水只係游蛙式,自由式唔掂o架,可能夜媽媽,鬼整講錯o左! 講開又講,澳門都好似無呢類大排檔,食炒粉、粥呀咁o既大排檔就有。我仲記得,香港o的大排檔o既叉燒飯o既汁好好味,我細個o個陣只要見到呢o的淋o左紅紅o地色唔知咩汁o既飯,我就可以食好多!唔駛食餸o架!

    回覆刪除
  7. 叉燒汁好好味ga ! 不過而家先知多汁冇益 。

    回覆刪除
  8. 係呀!o個日睇電視先留意到平時食o左咁多垃圾。我近呢一個星期改變o左飲食習慣,開始覺得個人精神返o的,所以食得多無用,最緊要係識食o的有營養o既o野。我呢排精神o左,其中一個原因係飲o左豆奶,遲o的再詳細同大家分享。

    回覆刪除
  9. 彭羚~~正呀,我最鐘意嘅女歌手,,!!!尤其是唱“聊齋”里面果啲插曲,真係蕩氣回腸,令人神傷。
    [版主回覆07/29/2008 01:41:00]無端端做乜講起彭羚呀? 我都幾鍾意佢D歌,不過佢收咗山。個首歌叫乜名?

    回覆刪除