2007年4月24日 星期二

Pursue your life

今日老細出咗個email話同事G會係六月離職同埋有關嘅人事調動。其實我都唔係太surprise,因為之前我都聽到佢話想休息,估唔到佢真係坐言起行;G係公司做咗超過十二年(仲耐過我),同佢幾有緣;我地曾經係鄰居,佢住係我樓上,係我初入嚟做時無意中講起先知,不過嗰時佢已經唔係嗰度住,但佢屋企人仲係,而家連佢屋企人都搬走咗去隔離d居屋住,我亦都同家姐搬出去住la。另一樣同G有緣就係佢預科係同我中學同一間學校tim。我有機會都想問吓佢有咩未來大計。老細個email提到G嘅離職原因係寫 "pursue her life",令我挑起我近呢一年有嘅念頭 .... 離開現在嘅工作,在有生之年嘗試做其他嘢,過另一種生活–pursue my life .......... 不過一切都要好好計劃

1 則留言:

  1. 每次見到自己o既好朋友離職,自己都會心郁郁,不過由於懶,所以永遠都原地踏步!

    回覆刪除