2008年8月13日 星期三

短暫復出

本來仍是在悠長假期中,但竟給我找到一份工資不錯,工時不長(朝9晚5:30,五天工作,lunch hour有個半小時),工作量暫時不多(以後就不知道了,應該不會吧),工作範疇又和以前有些不同,所以縱使是3個月的替工(因有人將會放產假)都接受,亦可作為「正式復出」的「熱身」。

怎知放了7個月假,一直身體健康,「冇病冇痛」;但上班兩天就「舊病復發」(其實跟工作無關),雖然不是很嚴重,但總令我有點不自在。不過我希望能堅持到不用告病假。

4 則留言:

  1. 放得太耐假, 你有"躲懶症" ! 祝工作愉快 !
    [版主回覆08/15/2008 00:15:00]俾你識穿咗tim。  Thanks!

    回覆刪除
  2. 哦...又復出勒, 幾個月既工都應該幾好既, HEA太耐就懶架啦, 當WARM UP都好~
    [版主回覆08/15/2008 00:18:00]你仲得耐過我喇!不過你有份重要嘅職務唔係帶狗,而係........留係麻豆鎮做蔡太。

    回覆刪除
  3. 發假太耐好悶既,做吓嘢打發吓時間都好。
    [版主回覆08/15/2008 00:21:00]其實一D都唔悶, 不過唔可以就咁過埋下半世,更重要係坐食山崩。

    回覆刪除
  4. 不錯啦,休息,工作再工作,要堅持住啊!
    [版主回覆08/15/2008 01:38:00]對呀!我會努力的!

    回覆刪除