2006年12月10日 星期日

病中病

星期二(5/12)那天覆診回來後,翌日開始感到不適;流鼻水、打噴嚏、咳嗽。之後情况越來越嚴重;特別是咳嗽很影響我的傷口,所以星期四去看了醫生(幸好那個醫務所搬近我住的大廈)。吃了藥感到比較疲倦,我想真是做過手術後身體狀況比以前差了,一出去遠些的地方回來後就生病;下星期可能真的未適宜復工了。

5 則留言:

  1. 你真係要好好休息先得啦

    回覆刪除
  2. 你點解時時半夜仲未訓呢 你要保重呀

    回覆刪除
  3. 保重呀! 宜家d天氣真係好易病

    回覆刪除
  4. 哎呀!我一直掛得update自己個網誌,竟然忽略o左你呢個支持者;我到呢一刻先知你唔舒服,無問候過你真係好抱歉! 新一年希望你身體健康啦!最緊要開開心心,早日康復!

    回覆刪除