2006年12月6日 星期三

休息 or 工作?

今天去了覆診,是我出院後兩星期多以來第一次離開所住地區。醫生說我的傷口復原得很好,可以不用再用防水或其他紗/膠布覆蓋了。但她認為我如果上班,工作忙的話會比較吃力,建議我放假至她批核給我的病假;即放假至聖誕節後才上班。其實我現時的精神是ok,但行路和動作較多就會覺得傷口有「扯住」的感覺。我的姐姐認為我內臟的傷口還未完全康復,所以建議我不要勉強上班。我的manager今日也有打電話給我問我的情况(因為她知道我今天覆診),我跟她說看看這幾天的進展如何,可以的話下星期復工。我姐姐知道後很反對,認為太快上班對傷口復原有很大影響;建議這幾天就算感到傷口沒問題下星期也要休息,否則上班後很難在工作上避免動作多而影響傷口復原,而且醫生也不太贊成我這麽快復工呢!這樣又令我很矛盾–想好好休養,但又不想同事們因為我而增加了工作量,真是"15/16"!

3 則留言:

  1. Pucca , 其實你又何必為呢件事心煩﹐ 最主要分析係你自己健康形況﹐同埋你會唔會因為唔返工而影響你會唔會無咗份工﹖ 份工對你有幾重要﹐ 如果純因為內疚而勉強自己 返工﹐ 咁你就要問下你自己﹐ 如果你因為返工而累出病黎﹐ 你估你D同事會唔會內疚呢﹖身體始終係自己架﹐如果環境許可﹐你就一定要以身體為重呀﹐ 你同事係唔會對你身體有問題而訓唔著架﹐ 所以你真係自己先知自己健康情況﹐ 記著祈唔好勉強自己

    回覆刪除
  2. 早晨﹐ 心情要輕鬆D﹐ 做人自然會靚D!!

    回覆刪除