2008年12月16日 星期二

又到聖誕


香港各大商場的聖誕裝飾每年都各出其謀,盡力吸引人們來消費。最早期(80年代開始)的聖誕裝飾以外牆燈飾為主,尤其以尖東最出名,令它成為每年拍友甚至一般普羅大眾拍照留念的好節目(雖然很多人拍出來的效果強差人意);可能商人們覺得聖誕裝飾放在大門和場內更能達到吸引遊人,近年商場大門和內部的裝飾愈來愈華麗 (路人拍照更容易),這和商場面積愈來愈大也不無關係。

在這方面海港城是表表者;記得它有幾年利用正門前的行人道上蓋裝上路軌,有機械聖誕公仔定時出來表演;新世界中心又有聖誕公仔好像報時鐘定時伸出來唱聖誕歌。



今年尖沙咀的聖誕裝飾我還未拍照,那就先看看其他商場的,感受一下聖誕氣氛:

德福廣場

國際金融中心
巧合地和德福廣場一樣有旋轉木馬。
不過地方大,還有幸福摩天輪。


東涌東薈城
今年的主題是海盜(我自己猜的);裝飾好明顯是用去年的改頭換面,但不失既省錢又環保。

東涌富東邨
領匯接手經營公共屋邨商場後,聖誕裝飾也多了。不過始終是屋邨,公仔就算踢腿露底也穿得比較保守。
赤臘角機場
Terminal 1的聖誕裝飾風格比較歐洲化;


Terminal 2翔天廊就似一個個櫥窗,兩者完全不同。





6 則留言:

  1. 哇~~唔該晒喎, 去咁多地方影相比我地睇!
    [版主回覆12/17/2008 12:46:00]唔駛客氣!其實睇真D除咗IFC和德福外,其他都係我屋企附近。

    回覆刪除
  2. 你影果幾度, 我去左德福咋 !
    [版主回覆12/17/2008 14:26:00]我其實都主力係屋企附近影咋!你哋港島東和紅磡區有冇咩聖誕裝飾呀?

    回覆刪除
  3. 今年唔係影左好多咋, 影得最多就係 times square Carrie Chau ! 呢排超懶, 連太古城都無去呀 !
    [版主回覆12/17/2008 17:15:00]我都影咗好多Carrie Chau,不過見你post咗咁多,所以諗住唔post喇。

    回覆刪除
  4. 你咁好心機去咁多地方影o既!真係多謝你啦!不過另一方面我真係唔抵得你咁自由o架啫!
    [版主回覆12/19/2008 00:07:00]咁你又有Marco啫!

    回覆刪除
  5. 唔係個個商場都咁靚
    返工個邊屯門時代廣場,今年好求其
    apm就好靚
    [版主回覆12/21/2008 03:07:00]當然係睇地區喇,人氣嘅梗係落重本裝飾啦!

    回覆刪除
  6. wowowowow!!!!~ 好正呀!!!
    [版主回覆12/25/2008 17:13:00]謝謝!

    回覆刪除